Tuesday, March 22, 2011

Tepi..Tepi...!

Assalamualaikum peeps! huarghhh... Rasenyer macam dah alme bebeno la Cik Bunga tak update blog nie kan...  Adehhh, korang pon tau kan betapa PADATNYER (klik) weekend Cik Bunga last week... Nak ngadap blog pon tak sempat. Soo maap! Adohhh...

"Tolong maapkan sayerrr~~~"
(sambila cakap ikot style USOP! hahaha...)


 Okeh! cintabungablogspot sedang giat dengan aktiviti Renovation macam dulu kala okeh, bukan pasal lambat... Tapi Cik Bunga nak adjust "halaman rumah" Cik Bunga.... Setelah direview oleh Cik Cipa


Uhuuu~~ cintabungablogspot redha -__-
Bukan sedih...NOPE..NOPE...! Tapi pembakar semangat untuk cintabungablogspot mengupgrade blog kesayang nih :) heheh...


(klik okeh)


 Okeh, kalau korang perasan banner² dah takde kat tepi okeh...sila scroll sampai bawah, nampakk??? so dah tak semak, abes Cik Bunga sabit.. Cuma untuk giveaway & contest Cik Bunga tak taw nak wat camner kalau dah tu syarat² peraturan :(

Tunggu jela ape yang jadi ngan cintabungablogspot nih okeh..







5 comments:

topimagine said...

kire dah bajet ensem la blog ko ne skrg ek :)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

x sabarnyerrrr nak tunggu umah baru cik bunga..yayyy~

.::cintabungablogspot::. said...

Top ~ heheh...ensem la jugak kalau nk d'comparekn ngan ko, haha... b/ground kulit gajah tak habes²! hahah

.::cintabungablogspot::. said...

Pink Mama ~ heheh..sabo ehhh ;)

Nurfazilah Cipa said...

haaa..brula best cnni..cntik!!hehehe:)

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥