Friday, March 11, 2011

cintabungablogspot tak tau nak kate ape...

Cik Bunga tak tau nak kate ape dah... Jiwa kacau pasal tsunami yang dijangka akan melanda daerah labuan Sabah jam 6petang tadi. Taw nie pon sebab dengar suriafm.. Sadisnyerrr... abg Cik Bunga & family pon kat sabah skang.. Diorang pon dah tau berita nie awal2 lagi... Just beware jela. Tambah lagi abang Cik Bunga kene standby kat pulau labuan. Uwaaa....
Semoga semuanya selamat.

 Aminn :\




14 comments:

topimagine said...

doa banyk2 je la... insya'allah sume selamat kn.. selalu2 la call dieorang yerk.. tanya khabar dieorang..

Nu'nu Safia said...

cik bunga...harap semua nya selamat...aminn

BAKAWALI said...

masaya'allah...ni gempa bumi..masa banjitr kat segamat pun nana tgk da takut....sebb anna sendiri ada kat segamat masa tu..tapi dapat meloloskan diri balik ke kluang...mabuk tak mabuk je la...

elyzatul nastaysah said...

selamatkan la mereka.amin..

tengku ashran said...

hye.jom join bloglist ash.
terjah blog ash,jom!
^_^

redzwanie redzmann said...

insya-Allah everythg will be oke sis..
kita doakan sumenye baek2 je k...
=)

.::cintabungablogspot::. said...

top ~ yela.. pas dgr info tu mmg jap2 dok msg diorang.. risau banget. skang alhamdulillah... lega sket

.::cintabungablogspot::. said...

nu'nu ~ tenggss ye dear :(

.::cintabungablogspot::. said...

Nana ~ OMG.. yeke..? alhamdulillah xde pape kan.. fuhh, sekarang mcm2 bencana yg dtg :\

.::cintabungablogspot::. said...

elyzatul ~ aminnn :(

.::cintabungablogspot::. said...

tengku ashran ~ owrait... i'll be there ;)

.::cintabungablogspot::. said...

wanie ~ tenggsss dear. sgt risau nie :(

misz fae said...

hope semuanya oke! ;)

.::cintabungablogspot::. said...

Misz fae ~ hopefully -___-

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥