Monday, March 14, 2011

Tsunami kat Jepun memang dah ditetapkan dalam Al-Quran? Nauzubillah~

Peeps! Cik Bunga dapat lagi info pasal tsunami yang sedang dikongsikan bersama dalam blog cintabungablogspot


(klik sini)





 Kali nie pulak pasal Tsunami yang melanda tu memang telah ditetapkan dalam Al-Quran
Nauzubillah~~


12 comments:

Anis Adila Aris said...

suka la baca.. :)

elyzatul nastaysah said...

ya allah..takotnye. jaohkan la dr pnduduk malaysia tsunami ni.

topimagine said...

betol ek.. sumenye kuasa tuhan kn...

Henry Zackery said...

peringatan dr Allah untuk manusia

Uji Kehebatan Keyboard Anda Disini

sharifahzakiah said...

Ya Allah tkotnye tgk :( semoga tuhan melindungi kita semua . aminnnn

.::cintabungablogspot::. said...

Anis ~ cik bunga pown.. suke kan.. tp dlm suka ade perasaan takut tu -___- dunia da tibe d'pnghujung :\

.::cintabungablogspot::. said...

Elyzatul ~ kita b'doa ngan Allah ye dear, mintak d'jauhkan dari malapetaka. Jaga amalan kita jugak ;)

.::cintabungablogspot::. said...

Top ~ Allah Maha Besar... Bila² ms je die bole cabut nyawa kita semua -___-) Allahuakhbar~

.::cintabungablogspot::. said...

Henry ~ yer.. betol tuh... ;|

.::cintabungablogspot::. said...

Sharifah ~ Aminnn... mudah²an.. sm² lakite doa yerr ;)

Melati said...

Allahuakbar,... takut sangat dengan malapetaka mcmni... i rasa bersyukur sangattt2 pada Allah kerana lahir dan tinggal di bumi Malaysia... Ya Allah lindungilah kami seisi Malaysia Ya Allah...

Amin,.

Loves mirror!Melati are giving you free mirror♥
♥♥♥
Bwekkk tak suka kejer camni
Resipi CintaTak perlu masak pun, hehee
Mengaji yeayyyhuuu =)Kelas mengaji =))

.::cintabungablogspot::. said...

Melati ~ Syukur Alhamdulillah kita dilahirkan kat M'sia nie kan... Negara b'iklim khatulistiwa, tp sdkt sebyk ade jugak bala yg menimpa kan.. banjir, kilat..

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥