Tuesday, March 15, 2011

Pompuan nie mati ke tak ADE AKU KESAH?

Selamat malam peeps, nih cintabungablogspot nak cite sebelum tirai malam berlabuh. Cewaaahhh! heheh...

Aritu cintabungablogspot ade share pasal 'kartunis bijaksana' akhbar Berita Harian



Kali nie nak cite pulak 'penulis bijaksana'
(cite nie da kuar Ahad lepas, mayb cik bunga tak perasan)


(Klik keratan akhbar nie kalau nak baca sampai abes. huh! sakit ati jek...)


Kosmo Ahad 13 Mac 2011 di halaman 3, menyiarkan berita Ratu Pornografi Jepun, Maria Ozawa terselamat daripada malapetaka gempa bumi dan Tsunami itu.
Dalam ramai-ramai tokoh daripada kalangan rakyat Jepun, Miyabi pula yang jadi pilihan.


So, kate² yang ingin cintabungablogspot sampaikan....
*
*
*
*
*
Pompuan camnie mati ke tak ADE AKU KESAH?
(hahaha...jahat tak? jahat tak? bole pegang watak bonzer gak ehh.. huhu..)

12 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

larikkkkkkkk...
adikku sayang dh marah ;p

huhu tuhan nak bg can dia bertobat tu cik bunga..

redzwanie redzmann said...

btol3...
dye hdup ke mati ke bukan bawak faedah p0wn kan kak...=)

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

tahu takpe...eh, mcm pernah nampak aksi dia lah!! kat hp sipa erk?? hehhehe...gurau je...

topimagine said...

maria ozawa... macam pernah nengok je artis popular ne berlakon... tp filem mana yerk... hahaha

Henry Zackery said...

maria ozawa jugak yg org cari dulu..hehehe..
ramai org LELAKI syg beliau kot :P

10 Wantita Paling Disukai Lelaki Di Dunia

nur said...

haha.. betul tu.. dalam ramai2.. si Maria ni yang mnjadi pilihan.. klako kan..

btw: THANKS TO YOU: for this...
http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/03/isu-virus-malware-selesai.html


JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

.::cintabungablogspot::. said...

Pink MOmma ~ hehehe... marah kat pompuan jepon tu jek mama, heheh... hurmm, die tau ke erti TAUBAT tuh.. ermm :\

.::cintabungablogspot::. said...

wanie ~ yeahhhh! gimme 5 dik. btol²! (buat sleng upin & ipin skali) heheh... :p

.::cintabungablogspot::. said...

Nana ~ aiyokk... nana... kat hp sape tuh hah, hooo~~~ kantoi. heheh :p

.::cintabungablogspot::. said...

top ~ filem² die sume dalam phone ko kan mat top. aishhh, b'taubatlah wahai mat top...

.::cintabungablogspot::. said...

Henry ~ huh... syg takde mknenyer kalau dapat laki otak kuning pikir camtu jekk.. aishh..

.::cintabungablogspot::. said...

Nur ~ heheheh...Alhamdulillah... da okie da malware tu yer. good try :)

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥