Tuesday, March 1, 2011

Contest Sahabatku Kesayanganku~!!

Peeps! Rase cam dah bertahun cintabungablogspot tak join contest kan? kan?
So, nak bagitaw nie. kali nie punyer contest special tag dari salah sorang besties blogger cintabungablogspot!

yeahhh, memperkenalkan.....
-
-
-
-
-
-
-
-

 Contest yang ditawarkan adalah, jeng3...
(bunyik drum... dong2 cengggg~~~)

"Contest Sahabatku Kesayanganku"


memandangkan Cik Bunga da lame tak berposing ngan sahabat karib sekolah dulu, so Cik Bunga upload gambar sahabat ofis yang boleh tahan karibnyer.. mereka² di bawah ini ;)


left : Diana, Ila, Cik Bunga, Yati & kinah
(photo nie kitorang amek mase baru sampai Ulu Bendul, program mendaki... semput mak d'buatnyer oiii~)


Erti PERSAHABATAN buat Cik Bunga

Apa yang kita lalui semata² kerana seorang SAHABAT kadang² meletihkan
dan menyakitkan, tetapi itulah yang membuat persahabatan
mempunyai nilai yang indah.
"suka & duka, dihibur & disakitidiperhatikan & dikecewakan, didengar & diabaikan, dibantu & ditolak"
cintabungablogspot TAG






Korang? ape makna PESAHABATAN buat korang? jom share sekali meh... 




Syarat-syaratnya

1. Follow cik tie n tinggalkan jejak kt masterlink
Cik Tie Sweet!


2. Buat 1 entry tajuknye
 "Contest Sahabatku Kesayanganku~!!" n letak banner di bwh kt dlm entry tue..

3. Letak gambar korang bersama rakan2 korang, 
1keping je tau!
 (korang mesti ada dlm pix tue)


4. Cerita sikit tentang pix yg korang letak & apa makna "PERSAHABATAN" tu utk korang??


5.Tag
2 rakan blogger, pastikan dorang tahu tau okie!


6. Xperlu letak-letak banner kt sidebar korang...


7. Dah siap??? tinggalkan link post korang tue kt ruangan comment contest nie (klik sini)



Hadiah???

1 hadiah dari Cik Tie 
+
cenderahati dari Sabah... 
InsyaAllah korang akan suka...
(urghh... cik Bunga amat sukekan hadiah, lebih² yang FREE camnie. aummm~~)

TARIKH TUTUP: 15 APRIL 2011

4 comments:

topimagine said...

huhuhu.. gud luck k.. anti kalo dpt hadiahtu, jgn lupe kongsi2 k :)

.::cintabungablogspot::. said...

top ~ hehehe, thanks eh top :)

:: noremy bte rahmat :: said...

mekacih tag..

akn wat dlm waktu terdekat nie..

gud luck k!

.::cintabungablogspot::. said...

Noremy ~ chaiyok²! ;)

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥