Saturday, March 19, 2011

Mengigau ke aku nih?

Assalamualaikum & very good morning peep!

Haaa, jangan tak percaya... 
Oohh, aku tak percaya cinta... aku tak percaya cinta... lalalal ~
(ehh..melalut lak..)

Pagi-pagi buta lagi Cik Bunga dah update blog, ouhhh.. apekah? Bukan mengigau okeh... tapi Cik Bunga dah terbiasa bangun macam nak pegi keje lak, heheh...
Tido dekat pukul 3 pagi tapi pukul 6 tadi da bangun, tak sakit kepala ke???
Tak rase pon semua tu dengan adenyer semua NIE...

Nyanyi lagi... 
Oohh, aku masih tak percaya cinta... aku tak percaya cinta... lalalal ~

HA..HA..HA....

12 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

suka cik bunga balik melaka!
ahahaha
lambat nye tido?
gayut eh.. ;p

topimagine said...

si gler yang malang... ~

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehe!! dapnye dia menyanyi!!


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Henry Zackery said...

bukan mengigau la.. meraban..hehe
Artis VS Polis

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

amboi...ngigau berblogging la tu...heheheh

nabila faryzza said...

tu la kalau dh gila blogging. sampai tidur pun tak lena. sampai mengigau ngigau. hehe :)

.::cintabungablogspot::. said...

Pink Momma ~ hehehe..bukan lmbt tdo la mama, tapi banyak pojek. kekek... appoinment menantiku kat mlk nie.. cewahhh!

.::cintabungablogspot::. said...

top ~ shut up!

.::cintabungablogspot::. said...

weiyda ~ kekekek.. malunyerrr ^^

.::cintabungablogspot::. said...

Henry ~ hahahah, pukol kanggggg!

.::cintabungablogspot::. said...

Nana ~ a'ah dear, adehhh.. parahhhh!

.::cintabungablogspot::. said...

nabila ~ ececehh...tah² die pon same gak, huhu ^^

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥