Tuesday, March 29, 2011

Video TSUNAMI kali ke-2??? Nauzubillah~

Assalamualaikum peeps! Cik Bunga dah start sentimental balik lepas jadi "jahat" kutuk 
Top nih. Huuu... -_-
Dengar kabarnyer peristiwa ke-2 Tsunami dah melanda Jepun baru² nie, Nauzubillah... Sedih bila dapat taw pasal nie kan.. mayat² pon ade yang belum jumpa lagi nie datang lagi sekali. Ujian buat kita semua, bersyukurlah kita tak ditimpa bala camni. Nauzubillahh.. Mintak dijauhkan dari malapetaka tu, amin..



Nie ade video untuk tatapan semua, beringat²lah wahai teman :(



Klik link² dibawah nie jugak untuk tatapan dikemudian hari :-


Pandangan negative rakyat Malaysia, MEMALUKAN! :-
(klik sini)

(klik sini)
(klik sini)

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

aku rasa nak nangis je tgk Video ni.... takut btl aku tgk...Allah Maha Besar

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

Faiz ~ sedihkan tgk.. hurmm, Allahuakhbar -__-

redzwanie redzmann said...

tkottttnyeeeeeeee....=(

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

Wanie ~ takotkan dik... Dunia dh semakin d'pghujung jek:(

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥