Tuesday, March 29, 2011

Sebelum cakap pandang² duluuuu... hahaha

Monink peeps! Yahahaha....Pagi² nie dok update blog Cik Bunga dah macam tak betol gelak sorang² depan PC. HA...HA...HA.... Misi membalas dendam untuk blogger Top Imagine yang bermulut laser. Ade aje yang tak kene dengan cintabungablogspot nie kat mate die. Nahhh!! Hamekk ko! hahah, gelak lagi...gelakkk... Haaa..Haa..Ha..

Kalau ade terbaca pasal entry NIE, sure korang taw.. Btw, setiap readers yang membaca...Sila pastikan anda "mengKLIK" mane² perkataan yang telah di boldkan terlebih dahulu sebab disebalik perkataan tu kadang² ade LINK yang berkait atau sewaktu dengannye.

Sambung gelak... Haaa..Haa..Ha..

pakar kecantikan tu adelah "Pinky Momma" okeh
 Dah sah² Cik Bunga pinkkan kaler font tuh, aishhh...Tula... lain kali...

"Sebelum cakap pandang-pandang"




habes la ko Top Imagine...  Tunggu bom telur penyu Pinky Momma
(kah..kah... batu api betol cik bunga nie kan.. amacam?? bole pegang watak jahat takk?) 


*psttt... Pinky Momma memang ibu kepada 2 orang anak dah ehh, tapi die tetap gojes!*

3 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

masalah nye aku bukan cakap pink mama k.. aku cakap ko la makcik... ape dar... ko xterasa ke... hahaha

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

TOP ~ cecehh... dah slah tu tak ngaku, huhu... kalau aku pon tak terase wehh, sbb aku muke aku maintain awet mude. loll~ jeles, wekkkk =p heheh

PinKy MoMMa said...

hepp..apa ni gaduh2..
x pe i tak kisah kalau kata i pun ;)

cik bunga ni cantik lar top imagine..manis je org dia..
natural beauty tau..

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥