Thursday, March 3, 2011

SEGMEN : Saya Newbie 2!


Saya Newbie part 2!
(klik blog penaja untuk jojn)

Wahhh..silent not silent kejap jek segmen nie dah masuk part2 kan? heheh...
cintabungablogspot memang suke sangat segmen camni okeh, cara camni la buatkan kita lagi senang nak pegi jelajah kat blog newbie² baru :)



So, sebagai newbie jugak... cintabungablogspot nak jawab soalan penaja nie.


BERAPA LAMA KALIAN BERBLOG?
18 Oktober 2011 nie genaplah setahun umur blog cintabungablogspot :)

KENAPA KALIAN MEMINATI DUNIA BLOG?
Dunia blog nie bukan aje tempat untuk dapatkan maklumat tapi disamping tu jugak kita bole berkongsi minat dan pendapat dengan rakan blogger yang lain. Best kan? Kita blogwalking blog orang, then orang datang blogwalking blog kita. sharing info paling beshh!

HARAPAN KALIAN DALAM DUNIA BLOG?
Harapan cintabungablogspot agar akan lebih dikenali pada masa akan datang. Orang sebut jekk 'cintabunga' 

 pappp! !!

"oOoo... cintabungablogspot.. taw²"
(camni la kot dialognyer, huhu)


Macam blogger Ben AshaariYuyu ZulaikhaMelayu-FrustasiGulai Tempoyak... urghh, jeles!

Da siap? hantarkan link kat sini okie

6 comments:

Faztee Danisha said...

wah..kalu dh mausk part 1..part 2 leh lg ek..nak try gk la free nt

muCux said...

munga~
cantik x haeder i?
kihkihkih
thankss so much ya :p

.::cintabungablogspot::. said...

faztee ~ heheh,silakan join the club newbie. kekekek :P

.::cintabungablogspot::. said...

mucux ~ cantik wooo, heheh... dear, de lg 1 design taw. sila check email okeh :)

:: noremy bte rahmat :: said...

saya kenal cintabunga...

.::cintabungablogspot::. said...

Noremy ~ awwww! awk kenal cintabunga keee??? heheh... cintabunga pon kenal gak mrs ackmal nie sesangat okeh! ;)

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥