Tuesday, March 15, 2011

Pandangan satelit Tsunami Jepun

Monink Peeps! Cik Bunga dapat kat email gambar nie.. Banyak sebenranyer, tak sanggup nak tengok sampai habis.. Sungguh Menyayat hati, pagi² dah rase sebak camni :(

Allahuakhbar!

SEBELUM


SELEPAS


Keadaan di Arahama, di Bandaraya Sendai, Jepun yang dirakam satelit GeoEye sebelum (atas) dan selepas (bawah) kejadian gempa 8.9 magnitud. Bandar pesisir pantai itu kelihatan pasir bersih yang memutih dengan deretan bangunan dan kediaman tetapi selepas tsunami ia ibarat 
'padang jarak padang tekukur'


Klik link dibawah nie jugak :-

6 comments:

Natalia said...

ade kaitan ngan 2012 ke..

Suriati said...

sgguh menyayat hati cik bungaa... rase takot pn ade..kite dh semkain hampir ngan hari kiamat...Allahuakbar.. mintak jauhh dri segala bencana yg menimpa...AMIN... selamatkn rakyat jepeun xkire beragama islam atau sebaliknya..amin....

Anis Adila Aris said...

Segalanya kehendak Allah SWT..
Allah lebih mengetahui :)

.::cintabungablogspot::. said...

Natalia ~ hurmm... yang cite tu ehh...? upss, tak leh caya sgt tu dear.. Kiamat bila² mase jew... get ready jela :|

.::cintabungablogspot::. said...

Suriati ~ memang menyayat hati, sebak je rase kan... Amin, mudah²an...

.::cintabungablogspot::. said...

Anis ~ btol tu... Allah lagi Maha Mengetahui ^^

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥