Wednesday, March 9, 2011

Contest Dulu Lain Sekarang Lain


Arghhh... Cik Bunga semakin sempot dek mengikuti aliran contest yang digilai blogger sekarang. huhu..
Cheq Nu' Nu, tenggsss... heheh
(fuhh, nampaknyer cik bunga terpakse ar tunjukkan wajah sebenar zaman dulu kale yang selekeh tuh. uhu~~)

Okeh, contest kali nie yer tuan² & puan² ditaja khas oleh

(lesung pipit la tuhh, bukan berlubang sebab ape pon)





 cintabungablogspot pertaruhkan ini gambar, yeeaahhaa~~




BERUBAH MENGIKUT ALIRAN FESYEN TUDUNG
                    DULU                                     SEKARANG

Cik Bunga berubah pon dek aliran aliran fesyen shawl sekarang yang semakin vogue² the vasss!!! arghh.. tak tahan getaran sungguh. So, Cik Bunga amek keputusan untuk ubah cara pemakaian tudung yang dulunyer Cik Bunga pakai tudung bawal jekk.. 
(tengok tu muke macam budak skolah je kan. pastu malas nk pakai brooch bebanyak. Men selempang camtu jek. huh..~) Now, Cik Bunga gemarkan aktiviti melilit kepala pulak.. shawl! yeaahh... percaya or tak Cik Bunga pakai shawl guna 1 jek brooch taw.. tu pun pasal nak letak "bunga²" kat tepi kepale tu...

nie la "bunga²" yang melekat kat tepi kepale sebagai lambang cik bunga. kekekek :P


 cintabungablogspot TAG



Syarat² nak join

1. Jadi follower Cik Pipi Berlubang

 2. Terbuka untuk semua jantina. Whattt? semua??? heheh... means Girl or Boy la..

3. Buat entry tajuk "Contest Dulu Lain Sekarang Lain"

4. Letak gambar sendiri yerr, taknak muke orang lain
(Sila buat namakan tajuk gambar tu, cth : Dari segi muka, Dari segi umur, Dari segi fesyen or. Pastu huraikan sket cerita tersurat disebalik gambar korang tu. OK?)

5. Pertaruhkan hanya SATU je gambar perbandingan okeh

6. Tag pada 3 rakan blogger korang & pastikan diorang taw

7. Linkkan entry kat sini


Tarikh TUTUP
17/03/11

Keputusan SPR
18/03/11

6 comments:

BAKAWALI said...

TAK PELAWA NANA KE?? HEHEHE

.::cintabungablogspot::. said...

Nana ~ alolooo... heheh, nnt cik bunga tag kamo okie utk next contest :)

elyzatul nastaysah said...

cik bunga..anda comel la.t menang,ingat kat sye ye;p

.::cintabungablogspot::. said...

elyzatul ~ heheh... opkoss dear, kekek ^^ eskem okeh?

Anis Nasri said...

tq join.
gud luck ye :D

.::cintabungablogspot::. said...

Anis ~ wish me luck okeh ^^

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥