Monday, March 14, 2011

Sape setuju lagu nie sedap, sila angkat tangan macam sayerrr =)

Peeps! Lirik banyak makna nih... Jom layan kejap, release tension!
(feveret abes nih, sms ringtone... hahah.. kompem bengang kalau lambat aku bace mesej, saje nak kasi lagu abes. kah3)


 Sape yang rase tak leh blah dengar nie, bole kelik...kelik..
Yang rase² lagu nie sedap pulak, sila angkat tangan macam sayeeeerrr ~~~








ST12 ~ Jangan Pernah berubah

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan
Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan

Meninggalkanku tanpa perasaan
Hinggaku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya


4 comments:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

SUKA LAGU NI!!!

Zaza said...

teringat dlm movie tu..

kite bako kite bako!!!!

.::cintabungablogspot::. said...

Nana ~ yeayyy.. ade geng. heheheh.. jom karok same ^^

.::cintabungablogspot::. said...

Zaza ~ hahaha... kite bako je umah kak limah tuuu.. kite bakOOooo~~~ rase mcm nk lempang² je usop! hahah :D

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥