Thursday, February 17, 2011

SEGMEN KHAS UNTUK BLOGGER BARU : 100 FOLLOWER KE BAWAH



Yess!!! Abg Ben segmen lagi khas untuk blogger baru yang ade 100 follower ke bawah cam cintabungablogspot.
(cehhh... bangga sangat follower sikit. heheheh)

Sikit macamana pon, cintabungablogspot bersyukur okeh dari takde follower langsung! muahaha...


Nak join the club? 
Klik bawah nie


*psstt... abg ben, tak sudi nak jadi follower kami kew??*

19 comments:

nur said...

sElamat join yer..
Jemput ke:ALL IN ONE

.::cintabungablogspot::. said...

Nur ~ heheh... selamat².. :) memang selalu singgah kamo punyer blog, heheh :) nice blog, rajin update yew :)

Melati said...

Happy Blogging CintaBunga =))

Cantik sangat header you! Hope tak lewat wish congratulations! dah bertunang =))

Take Care =)

Hazmin said...

hye
salam perkenalan dari Hazmin
saya blogger baru nak belajar
selamat berblogging

BLOG HAZMIN

muCux said...

terjah dari blog abg ben dan follow awak :)

.::cintabungablogspot::. said...

Melati ~ hehehe...thanx dear, sempat lg as long blum smpai wedding day. kekekek ^^ thanx ehh visit sini, header bese² jew tu.. uhuhu ;)

.::cintabungablogspot::. said...

Hazmin ~ heheh, blogger baru ngintai blogger baru jgk.. chaiyok², selamat berblogging :)

.::cintabungablogspot::. said...

Mucux ~ oOo... terjah² eh, heheh.. terjah & follow kamo jugak :)

shi3la said...

wahh lepas masuk segmen Ben Shari neh glemer dah la belog cintabunga..:)

.::cintabungablogspot::. said...

Shiela ~ hehehe...xla glemer mn sis, follower pon tak cecah 100. cintabunga masih mentah dlm dunia blog, kekekek :)

R E A D.. said...

follower no.89. jom terjah n follow blog saya.

.::cintabungablogspot::. said...

READ ~ dah terjah.. kekekek :)

anizsDANbintang... said...

keep blogging dear =)

.::cintabungablogspot::. said...

Anizs ~ heheh... owraittt! :)

Awangku Johan said...

salam ziarah dan salam perkenalan dari laman blog abg ben ashaari.. saya follow blog awak ek... mai la singgah dan follow blog saya yer.. ok thanks..

.::cintabungablogspot::. said...

Awang ~ Salam blogger, thanks singgah sini... Huhu, okie

Lulu caldina said...

kita semua masih belajar...
semoga terus maju jaya...

Lulu caldina said...

kita semua masih belajar...
semoga terus maju jaya...

.::cintabungablogspot::. said...

Lulu ~ tq lulu, wish lulu cinda pon success jugak okeh :)

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥