Friday, February 25, 2011

Kenangan Mengusik Jiwa....

Da sebulan lebih da hbs study...teringt pulak kat kengkawan lame yg same2 berjuang dulu...
ape la diorang buat agaknyer....mane yg dapat keje tu alhamdulillah...mane yg xde kje tu mcm rase diri tu looser sgt...walhal br sebulan lbh menganggur..mcm aku ni...hu3


Keji kan rase,,,ha3...xpela belum ade rezeki lagi ni....

Dalam mase kat Gmi tu sempatla jugak aku bergambar ngan kawan2 mase last day tuh..xpenah2 aku men futsal...tetibe pulak tergerak ati nak men....dari skolah dulu mmg kaki bangku...sampai koyak2 kasut...

 Bru 1 game da koyak..hampeh tol...

Player import dari bangladesh...


Aku ngan sabu...walaupon kaki die agak tempang ckit..tp power jugak mamat ni men futsal...mengalahkan aku yg xtempang ni..ha3...maap ye sabu...

Ape yg direbut bola yg 1 tu...bg sorang sebijik sudah...xpenat aku nak kejar...

Tu jela gmbr yg dapat aku upload...mate pon da berat je ni...can cin cau...

By Mr Cinta

No comments:

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥