Monday, May 2, 2011

BEN ASHAARI CARI ENTRI BEST

gdg
Santai Bersama BEN ASHAARI

Entry pilihan C i N t ª β u N g ª

(fuhhh...entry nak gempak, bajet abg ben10 bole kecut arr, heheh)


Kenapa?

Cik Bunga bukannyer ape Abg Ben10... nak tolong ingat mengingati sesama blogger... kadang kite sume hampir terlupa nk ingat pasal MATI, jangan kate korang.. Cik Bunga pon 2x5=10!
(urkkk.... cik bunga ingat, cume kdg tu jadi leka.. pastu ingat balik, heheh)


okehh...sini Cik Bunga nak citer sket lebih kurang pasal MATI
Korang bole target nak mati umur bape tahun? Ade korang hagak mati dalam tido ke... mati tertelan abon mandi ke..?? ade?? ehhh, takde maknenyer bole nak memilih camtu oke..Kalau da sampai mase tu korang pasti MATI jugak.. tak dapek nak hold! hold! uhuhh~
Dalam kita beblogging nie, ade korang ingat tak 9 perkara

Kalau yang ingat Alhamdulillah laa... tapi bagi yang tak, ni kan pulak nak ingat pasal MATI kan? Nauzubillah...

Nabi ada menyebutkan 
" Man aakhiru-kalamihi-laa-ilaha ill-allahu-dakhalal Jannah" 
Barang siapa diakhirkalamnya dapat ia menyebut nama allah [ dizahirkannya atau dalam hatinya] maka masuklah ia ke syurga.

Teruskan membaca kat SINI


 

1 comment:

en solo said...

singgah dari segmen Abg Ben...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-cari-entri-best.html

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥