Saturday, August 6, 2011

Ramadhan datang tapi C i N t ª β u N g ª asek tak datang² jenguk.. apehal??

Assalamualaikum peeps!

Dah baca niat belom tuh...??? haaa, jangan tak bace kang tak pasal² rugi puase tu eaa..
Memandangkan C i N t ª β u N g ª skang dah macam chips more... sekejap ade, sekejap takde.. Bole dikira la bape ketol post yang ditepek, adoyaiii~ pemalas betol..
*sigh*

Mule² kemain semangat menggaban tepek gambar photOshoot nie kate "IS COME BACK".. tapi tup² senyap jek pastu, uhuh~ Tak lame pastu tepek pulak isu jeles menjeles antara blogger nie  

Aduhaiiii, kenapalah kannn... Tapi pape pon C i N t ª β u N g ª tetap chill aje :))

hehehe, oke dah stop takat nie dulu... bulan puasa kita kene kurangkan mengumpat lebih² lagik bergosip, so... banyak² la berzikir & bertadarus Al-Quran yew..
(ececehhhh, heheheh...)







Selamat Menunaikan Ibadah Puasa!


my deares sharifah the sweeties!, tengsss for support... hehehe
rakan² blogger lain pon same, mish kenangan awal² ektip blogging dulu :(






 Jom layan neyh! :))

Tompi ~ Ramadhan Datang
 (feveret sangat layan lagu neyh bile bulan² puase, hehehh)

10 comments:

Ibnushukran said...

biarlah y dngki tu, klu kita bals blik kita ibarat berperangai sperti dia, so bulan ramadhan ni bersihkan hati kita, xde da bermusuh musuhan.. okay cik cintabunga.. apa2 pun selamat mnyambut ramadhan yep, harap perjalnn Ramadhan kali ni perjalnan Ramadhan terbaik kita dri sblum ni.. :)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

Ibnushukran ~ yela, maceh yew ;) hehehe... Amin Ya Rabbalalaminnn.. selamat menjalani ibadah puasa k... ^^

sharifahzakiah said...

syggggggg....jgn pdulik org k. emm jgn sdeh2 cik bunga. rmi yg sygkan cik bunga k. love u :)

fae jamal said...

tetap menunggu cik bunga!
pedulikan org yg mendengki tuh..

selamat berpuasa ye sayunk!;D

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ko ne kejap ade kejap xde.. ko nak berblog ke xne. lempang bontot ko kang :)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

sharifah ~ ngeee, tengsss so much dear for support... sayunk kamo jugak >.<

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

Fae ~ tengsss cntik! :) hehehe... cik bunga rindu sgt kat kamo yg sweet nie ;)) slmt b'puasa oke ;))

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

Top ~ ahahaha.... erkk, batal pose lol.. ape kes nk lempang tuttt aku.. aishhh, top..top.. huhu ;) bz la, xde ms nk blogging... :(

Mamachia said...

x elok menjeles antara blog..raya nanti bolelah bermaaf2an..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

mamachia ~ eheheh, cik bunga x jeles pon mama.. tp de org yg jeles ngan cik bunga neyh :(

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥