Thursday, August 9, 2012

Finally! Walimatulurus C i N t ª β u N g ª "Ira & Ikmal" :)

Assalamualaikum peeps!
Finally... Entry yang dinantikan Cik Bunga dah sedia untuk kongsikan bersama...

Walimatulurus jalinan cinta antara 2 hati 
"Ira & Ikmal "

1 September 2012 bersamaan 14 Syawal 1433H



“Umumkanlah perkahwinan dan selenggarakanlah di masjid dan pukullah gendang dan rebana pada hari perkahwinan itu.” (Riwayat Ahmad dan Tirmizi) 


Sila klik & save as JPEG di desktop gambar di bawah untuk tumbesaran yang jelas & nyata!
 Ni bukan mimpi lagi dahh, bebetol punyee..heheh~~

FRONT COVER

INSIDE

 Semoga dengan kehadiran teman yang dikenali dapat memeriahkan majlis kami, insyaAllah (✿◠‿◠) 

6 comments:

miss.diellalla&mr.amsyar said...

wah..same date la..Selamat pengantin baru juge =)

♥ Cik Zack ♥ said...

sy dpt yg ori ! yayyy :)) cik munge, malu laa nk dtg. hikssss. kte tkot cik munge xkenal kte nnti. maluuuu. ihikkss :P

Rosidah Binti Muhamad said...

Insyallah ira, klu takde aral melintang akk akan sampai jugak.. :)
tak sabar nak tgok dalam pakaian pengantin

Fiza Jaafar said...

design sendiri?lawa.... tahniah yang~! insyaAllah sampai..

p/s = nanti pm alamat..hehe

PinkUmmi said...

nih kire jemput la nih ye...

fae jamal said...

congrats sygggg! <3

TOP
Aii, takkan tengok je:)
 

Copyright © 2011 Reserved to ♥.::C i N t ª β u N g ª::.♥